View other questions

Did you have sex this morning?

Answered 2 years ago


Have an answer?

We have held the answer in moderation, and will make it available shortly.
2000 characters left.

Answers

An unexpected error has occurred, please try again shortly.
ANSWER
2 years ago
Woke up at 2am with him giving me head
So nicceee

Replies

REPLY
2 years ago
Nice 😛

REPLY
2 years ago
Are you a man ?

REPLY
2 years ago
Nope not a man
He loves me
He has been away and its his way of catching up on missed time
No complaints from me.. he spends forever down there

REPLY
2 years ago
Are there men on this page? Lol

REPLY
2 years ago
Yes. The trolls on here are men or teenage boys. Were not sure which one yet

ANSWER
2 years ago
Yep woke up at 5am horny.
Played with his dick until he got hard
Then sat on his face until i orgasmed
Then he put himself inside and finished himself off

Replies

REPLY
2 years ago
Wow, sounds great!

REPLY
2 years ago
🤢🤮

ANSWER
2 years ago
Yes twice 😍

ANSWER
2 years ago
Morning sex is great if he can get me really wet... so lots of foreplay. Sometimes i wake up wet and find him sucking my tits gently

ANSWER
2 years ago
No but I blew my paramour then let him wank on my chest 😃

Replies

REPLY
2 years ago
^^yeah Whatever

REPLY
2 years ago
What do u mean whatever?? Don’t be jelly

REPLY
2 years ago
Yummmm. I love jelly. My favourite is port wine but I also love the blackcurrent flavour. I'm gonna make me some right now ♥️

ANSWER
2 years ago
Why do you want to know? How will it impact your life?

Replies

REPLY
2 years ago
^Why do you need to know why I'm asking? How will it impact your life If I don't tell you?

REPLY
2 years ago
It’s an odd question to ask strangers.

REPLY
2 years ago
^Not in comparison to other questions on this site 😂

ANSWER
2 years ago
Yeo!

ANSWER
2 years ago
A quickie in the shower. He bent me over and did it

ANSWER
2 years ago
Yep. And yesterday and the day before that and the day before that and the day before that.........

ANSWER
2 years ago
No, my partner is working away atm

ANSWER
2 years ago
I couldn’t even tell you the last time we had morning sex.

Years ago.

ANSWER
2 years ago
Nope sucked him off